GOED BEZIG Q
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
••• QNQ's Qweekbelevenissen •••
Collapse
X
-
teunisbloem
alle ondersoorten zijn medicinaal, sommige zijn erg bitter maar allemaal consumeerbaar
onkruid bestaat niet (op puinen na), dat zijn kruiden waarvan de werking nog niet ontdekt is
onkruid als niet wenselijk kruid staat overal, zo zien de meeste de waarde van klaver bijvb al niet
mooi paars dat rood vergif
Comment
-
Augustus update.
Aloha medekwekers.
Thanks voor de reacties. Ik lees alles, maar reageer niet overal op eh..anders wordt het zo'n rommeltje.
2 Augustus
Als het een dag motregent, zie je soms dingen die je anders niet ziet.
QNQ201608.333.JPG
Zou het van een kudde spinnen komen, of van een spinselmot ofzo ?
I dunno..heb geen van beide beestjes kunnen vinden. Da's wat moeilijk ook, dit zit op 4 meter hoog, en het regende..dus
Wat een weer afgelopen week heh..
Zon, regen, zon, regen, wind geen wind..pft, het resultaat is zichtbaar, tis een ware slachting
Black Cream
De Black Creams zijn opgehouden.
QNQ201608.342.JPG
Eentje kreeg wat meeldauw verschijnselen, dus ik heb ze meteen allebei gekortwiekt.
Ik kan nu al concluderen dat het leuke plantjes zijn, voor de sier, maar veel wiet moet je er niet van verwachten en ze zijn erg schimmelgevoelig.
Red Poison
De Red Poison is met reuzestappen achteruit gegaan afgelopen week.
QNQ201608.340.JPG
Qua kleur is ze mooier geworden, maar al die regen heeft 'r ook geen goed gedaan.
QNQ201608.341.JPG
Geen meeldauw te zien, maar wel wat minuscule plekjes rot.
Daarom besloten om ook deze te gaan knippen.
Dit soortje heeft wel potentie. Als het algelopen week niet geregend had, had ze waarschijnlijk nog gestaan.
Mgoed...het blijven autoflowers, en die zijn gewoon wat gevoeliger voor schimmels, da's algemeen bekend (dacht ik)
Daarom moet je gewoon besluiten te gaan knippen zo gauw je rot ziet. Simple as that.
Aqbar Ganja & Suzie Q
Ik zie net bij m'n vorige update dat ik de namen heb omgedraaid.
QNQ201608.334.JPG
De Aqbar is natuurlijk de kleinste, wegens het grote aandeel oldscool Afghany genetica die erin zit.
De Suzie Q heeft een groot deel Sativa genen, dus dat zijn de grote.
Dark Devil
Gaat goed, staat ook in bloei nu.
QNQ201608.331.JPG
Tijd voor zon!smiley54.gif
Bloody Skunk
Deze gaat lekker, staat al even een beetje te bloeien.
QNQ201608.332.JPG
Ze zou wel een weekje droog weer kunnen gebruiken. (dan kan ik er wat voeding bij kieperen)
QNQ201608.337.JPG QNQ201608.339.JPG QNQ201608.338.JPG
Vliegend vlinderspul in de tuin
QNQ201608.335.JPG
De Vlinderbomen zijn ook zeer geliefd bij bijen
QNQ201608.336.JPG
Plurkplurkplurk kijk eens naar mijn mooie augurk !
Nexxt!
smoking-cannabis-002.gif
Comment
-
(bestaat die? Ik heb nog niet gezocht
Het blijven toch meerdere omstandigheden. Compacte top, of niet...en zit het weer mee, zon, regen, kou, mist...daar kun je weinig aan doen buiten.
De Black Cream heb ik niet geroken. Daar kwam weinig geur vanaf. (weinig wiet ook)
De Red Poison begon in week 4-5 bloei een beetje te ruiken, en de PP auto heb ik de hele bloeiperiode geroken.
Die laatste was niet echt onopvallend, die rook je al op afstand. music4.gif
QNQ201608.343.JPG
Comment
Comment